måndag 23 november 2009

livet

jag hatar mina grannar
både under och bredvid

jag är alltså omringad av miserabel musiksmak

Min datt vägrar samarbeta
min ansiktskräm är slut

Jag köpte en tröja till dig idag
(förlåt)

Josefina Adolfsson har släppt en ny bok. Det tänder hopp hos mig. Jag har redan köpt den, sjukt ivrigt och ska ta med den till USA. Jag VET att det blir en sån bok, där ja kommer be folk ba vänta lite till innan vi går ut/släcker/äter för jag måste läsa lite till. Jag tycker synd om alla som inte har läst hennes första bok "Kårnulf was here". Asså på riktigt, tycker synd. Också synd om dom som inte kommer läsa "Farlighetslagen". Ja den nya boken heter så. På Adlibris.se e den lide billig:


hejdå
nu ska jag läsa ett lesbiskt historiskt drama av nåt slag
jag ska inte ge upp på denna bok, men hon skriver väldigt utsvävande och det har mamma svårt för. Ja hellre detta än Jens Lapidus Snabba Cash, men det är väl knappast en jämförelse gällande det svenska språket.

hej hej

Inga kommentarer: