fredag 13 november 2009

prata lite med mamma och pappa

pratar lite med pappa
det va kul. Men han skulle va ensam ikväll, mamma jobbar (obs min mamma)


mitt nya egypthalsband
(obs tröjan, från -93)


Idag fick jag följande på lådan; ett halsband och ett brev från min gulliga mamma. I brevet låg 200 kr för nåt hon tyckte att hon skulle betala och inte jag. Älskar oldschoolgrejen att skicka pengar i kuvert, det händer mig aldrig längre. En bekant till mig jobbade som brevbärare men slarvade lite på jobbet och hade vid polisens husransakan över 50 kg post hemma. Jag tar inget ansvar för hans handlingar. Men ändå lite kul. Olof hävdar fortfarande att hans 25årspeng från nån gammal faster ingick i stölden, han kan inte riktigt släppa det.

DN på stan's Märta Myrstener utsåg i dagens DN på stan min Klubb Cookie Jar till helgens klubb, inte dåligt. Det gjorde hon med all rätt. Tråkigt att bara 150 folks kan komma in. Igår tyckte tidningen City av nån konstig anledning att Klubb Cookie Jar var helgens andra bästa klubb. Förstår inte alls hur dom tänker. Jag var också intervjuad angående Rap-quizet på Reisen och hade ångest och skuld för att inte reppandet av Rågsveds finaste syntes. Förlåt Bernskort!!!!!! Men du vet, I got love for you!

Nu ska mamma tvaga sig. Nån slags fezt väntar med Maja P, nån gratis öl och random hipsters. Helgen mina vänner, den är här. Fy saligt vad skönt.

Inga kommentarer: